Персональна сторінка
практичного психолога вищої категорії
Жолубак Аліни Віталіївни
|
Психолог не дає конкретних порад, не оцінює «правильно – неправильно», «добре – погано». Психолог використовує свої знання, навички, практичний досвід, щоб допомогти Вам побачити та усвідомити причини своїх проблем та шляхи їх вирішення.
|
Практичний психолог Кременчуцької вечірньої (змінної) школи №3.
Закінчила Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» в 2007 році.
Стаж роботи 10 років.
|
Пріоритетними напрямками роботи практичного психолога у 2016-2017 н.р. є просвіта та пропаганда здорового способу життя, допомога дітям у кризових ситуаціях, корекція девіантної поведінки підлітків тощо.
Робота практичного психолога підпорядковується вирішенню проблемного питання: «Психологічний супровід «важковиховуваних» дітей». Проводиться індивідуальна психодіагностика по виявленню даної категорії учнів. За результатами діагностики розробляються відповідні рекомендації класним керівникам, батькам щодо роботи з ними. Проводиться групова і індивідуальна консультаційна робота серед вчителів з проблем навчання та виховання учнів «групи ризику», лекції для батьків, учнів. Протягом року проводиться просвітницька діяльність: виступи на метод об’єднанні класних керівників, батьківських зборах, на педраді, на нараді при директорові, участь у психолого-педагогічному консиліумі та штабі профілактики правопорушень. Відвідуються учні вдома, обстежуються житлово-побутові умови, проводяться зустрічі з працівниками правоохоронних органів. З учнями проводяться анкетування, виховні години, інтерактивні заняття для учнів «групи ризику» з профілактики ускладненої поведінки, психокорекція.
Діяльність практичного психолога школи в 2016-2017 навчальному році проводиться в межах основної теми роботи школи, відповідно річному плану. Психологічною службою школи виконуються основні заходи:
1) Психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників;
2) Допомога педагогам в організації виховної роботи:
- запобігання конфліктам в учнівських колективах;
- виявлення дітей «групи ризику»;
- проведення профілактики правопорушень серед неповнолітніх та ризикової поведінки;
- формування навичок здорового способу життя.
3) Робота з оптимізації навчально-виховного процесу:
- проведення пошуку шляхів оптимізації навчально-виховного процесу (психологічний аналіз уроку, допомога педагогам у підготовці розвивальних завдань, психологічна просвіта, навчальна мотивація і методи підвищення пізнавальної активності);
- психологічна підтримка вчителя;
- попередження та врегулювання конфліктів в педагогічному колективі;
- гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу.
Проблема, над якою працює практичний психолог
«Психологічний супровід «важковиховуваних» дітей».
Мета (місія) діяльності практичного психолога:
«Охорона психічного здоров’я всіх учасників педагогічного процесу».
Завдання:
- формування в педагогів та батьків потреби у набутті й використанні знань про розвиток дітей на кожному віковому етапі з метою створення оптимальних умов для повноцінного психологічного й особистісного розвитку;
- розвиток індивідуальних особливостей – інтересів, здібностей, схильностей, почуттів, захоплень, життєвих планів тощо;
- формування в учнів потреби у набутті та використанні психологічних знань для самопізнання, саморозвитку, самовдосконалення;
- профілактична робота щодо подолання негативних явищ в учнівському середовищі;
- профілактика правопорушень серед дітей та учнівської молоді;
- надання допомоги підліткам у кризових ситуаціях;
- психологічний супровід учнів, що прибули із зони АТО та Криму та соціально незахищених категорій;
- формування психологічної готовності випускників до зовнішнього незалежного оцінювання;
- налагодження ефективної міжсекторальної та міжвідомчої взаємодії із спеціалістами відповідних служб (службою у справах дітей, центрами занятості населення, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді тощо) у забезпеченні повноцінного психологічного і соціального розвитку дітей та молоді
Очікувані результати:
- учень спроможний визначати свої життєві пріоритети;
- опанування учнями сучасних способів пізнавальної діяльності;
- вироблення вмінь правильно оцінювати себе, свої можливості і відповідно будувати модель своєї поведінки;
- створення умов для вільного вибору світоглядних позицій;
- гуманізація педагогічного процесу, демократизація відносин у колективі;
- підвищення рівня інформованості батьків та педагогів з проблем навчання та виховання учнів «групи ризику».
|